femkedelange.reismee.nl

Maryland

Hey allemaal!

Het is alweer bijna 2 weken geleden dat ik in het vliegtuig stapte naar The States. Judy, mijn 'moeder', is echt heel lief en we kunnen onwijs lachen om mijn gastzus uit Korea. De eerste dagen waren echt heel erg wennen. En laten we eerlijk blijven, ik had super veel heimwee. Ik zag echt niet hoe ik deze 2 weken voordat school begint door ging komen, maar alles gaat nu helemaal prima met me. Ik begin me steeds meer thuis te voelen. Judy werkt van maandag tot vrijdag, dus soms verveel ik me best. Lekker de tijd om dit blogje bij te werken dus. Ze heeft ons een keer afgezet bij het strand en we hebben geholpen met dingetjes rond het huis. Op een dinsdagavond zijn we gaan bowlen en afgelopen zaterdag heeft ze ons meegenomen naar Hersheypark in Pennsylvania. Ik wil jullie heus niet jaloers maken hoor, maar de achtbanen zijn hier zoveel leuker, sneller en langer ;) Gister zijn we gaan Kajakken. Ze heeft zelf alle spullen daarvoor, dus we kunnen dat zo vaak doen als we zelf willen!

Ik was nog geen week in White Marsh en ik had al een Amerikaanse begrafenis meegemaakt. Ook moet ik een keer in de week naar de kerk. De kerk klinkt suf allemaal, maar het is wel grappig hoor. Nadat al dat geklets klaar is, drinken we altijd nog even wat in dat restaurantje. Ik heb daar al veel mensen ontmoet. Zelfs Nederlanders! Ze zijn hier allemaal zo lief en geïnteresseerd. Het Engels praten gaat me steeds beter af.

Volgende week begint dan eindelijk school. Afgelopen week zijn we naar school geweest om de vakken te kiezen. Ik heb gekozen voor: Nutrition & Food, Photography, Health, Psychology, en Chemisty. Ook was het verplicht om iets met Math te kiezen, dus ik ben gegaan voor Trigonometry with Algebra. Verder zijn de vakken English en US History verplicht. Vanaf nu zal ik een jaar lang met de gele schoolbussen naar school gaan, is weer even iets anders dan door de regen en wind naar school fietsen. Vandaag moest ik naar de dokter. Niets ernstigs hoor. Als je hier een sport wilt doen, moet je door de dokter gekeurd worden.

Liefs, Femke

Reacties

Reacties

Sabina

Hey topper, weer een gezellige update en herkenbare zaken. Ennuhhhh, je mag altijd bellen of ff facetimen hé!!!

Opa Schouten

Hoi Femke,

Zoals ik lees, geniet je wel. Je kom veel te zien in the States. We houden het allemaal in de gaten wat je doet.

Liefs van Opa

Mikki

Lieve Fem,
Wat ben ik trots op jou!! Ik blijf je blogs natuurlijk lekker volgen want ik vind het top om te zien wat je allemaal meemaakt zonder mij haha.
Dikke kus xx

Marian de Boer

Wat leuk om je verhaal te lezen ,en het gaat je zeker lukken je heb een goede inzet

Puck

Hee fem,
Het klinkt zo leuk allemaal! Ik blijf ook zeker lezen, veel plezier wijffie! (Mocht ik maar zulke vakken)

Noa

Superleuk fem, blijf ook zeker lekker je bloggjes volgen, veel plezieer beebb kusjes

Petra

Klinkt goed Femke. Leuke vakken zitten er in je pakket denk ik, vooral fotografie (-:
Veel plezier op school, geniet lekker daar. Groetjes van ons.

Jolanda Koning

Hey Femke, leuk om te lezen hoe het je vergaat in de USA! Veel plezier en succes op school!
Groetjes Fam Koning

Tab

He Fem, wat lwuk om je verhaal te lezen. Wat een leuke dingen doe je zeg. Klein beetje jaloers ???. Veel plezier en succes op school

Roos koning

Hoi Femke,
Je schrijft super leuke dingen op je blog. En veel suc6 op school.
XOXO Roos

Shadaiya

Wauw! Echt super gaaf allemaal,
Heel veel plezier daar :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!